MW Ερωτηματολόγιο: NICK SALOMAN

Home » MW Ερωτηματολόγιο: NICK SALOMAN
Nick Saloman

ο NICK SALOMAN (THE BEVIS FROND)

απαντά στο ερωτηματολόγιο του MUSIC WORKS

1. ΠΡΟΣΟΝΤΑ;
Διάφορα σχολικά διαγωνίσματα, ένα δίπλωμα εκπαίδευσης που πιστοποιεί την ιδιότητα του δασκάλου.
2. ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ;
Θα έλεγα, ότι η πρώτη περιοδεία στις ΗΠΑ εκπλήρωσε κάποια όνειρά μου. Η συναυλία στο QEH στο Λονδίνο, σαν backing band του Country Joe ήταν περίφημη εμπειρία. H εμφάνιση στο Glastonbury 2014 (Σημ.μτφ.: οι απαντήσεις του Nick είναι απο τον Δεκέμβριο του 2014).Το να μπορώ να εμφανίζομαι σε συναυλιακούς χώρους ανά τον κόσμο και να αγοράζει το κοινό τα άλμπουμ μου, είναι τιμητικό.
3. ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ;
Λοιπόν, δεν έχω παίξει ζωντανά στην Ιαπωνία, Αυστραλία ή στην Ν.Αμερική, επομένως θα ήταν όμορφο να έπαιζα κάποτε εκεί. Πάντα γούσταρα να παίξω στο Roundhouse στο Λονδίνο, μιας και πέρασα τα νεανικά μου χρόνια παρακολουθώντας εκπληκτικές μπάντες εκεί. Θα ήθελα να έχω παίξει στο Μarquee για κάποιο λόγο, αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί τώρα.
4.ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΥΧΟΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙ;
Υπάρχουν πολλά τραγούδια που θαυμάζω πραγματικά για τις μελωδίες και τους στίχους τους, αλλά δεν εύχομαι να τα είχα γράψει. Θα πρέπει να υπάρχει κάτι για να σε εμπνέει, έτσι δεν είναι; People’s Parties/Same Situation’ της Joni Mitchell, ‘Shipbuilding’ του Elvis Costello, αρκετά τραγούδια του David Ackles, The Beatles, κανα-δύο τραγούδια των Teenage Fanclub, ‘The Lady’ της Sandy Denny, μερικά του Country Joe, η λίστα είναι ατελείωτη..
5. DESERT ISLAND DISCS (ΔΙΣΚΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΗΜΙΚΟ ΝΗΣΙ);
Νομίζω επιτρέπεται να έχεις οκτώ, αλλά θα διαλέξω δέκα, επομένως:Loud Green Song’ των Patto, ‘Candy Man’ του David Ackles, Strawberry Fields’ των Beatles, ‘I’m Not Your Stepping Stone’ των Flies, ‘Youth Of America’ των Wipers, ‘Laughing’ του Dave Crosby, ‘1983’ του Jimi Hendrix, ‘I Had Too Much To Dream’ των Electric Prunes, ‘Talking About The Good Times’ των Pretty Things, ‘Tribal Gathering/Dolphin’s Smile’ των Byrds.
6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ/ ΓΚΡΟΥΠ;
The Beatles, Jimi Hendrix, Patto, David Ackles, The Byrds, Country Joe & The Fish, The Wipers, Love, Spirit, Sandy Denny, HP Lovecraft, Mad River, Clear Light, Dave Crosby, The Shadows, The Pretty Things, The Wipers.
7. ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΣ ΤΩΡΑ;
Πιο πολύ παλιές κυκλοφορίες, πολλά 60s beat singles, μερικά 60s σόουλ 45άρια, αλλά πρόσφατα αγόρασα το άλμπουμ της Sharon Van Etten’s που περιλαμβάνει το “Serpents”. Πραγματικά μου αρέσει αυτό το τραγούδι.
8. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;
Μόλις ξαναδιάβασα το London Blues’ του Anthony Frewin. Πραγματικά υπέροχο. Συνήθως έχω μερικά βιβλία που διαβάζω ταυτόχρονα. Μερικά διηγήματα του Conan Doyle, την αυτοβιογραφία του Graham Nash, μερικά καλά, εύπτεπτα βιβλία μυστηρίου, από ένα τύπο που ονομάζεται David Dickinson.
9. ΧΟΜΠΥ;
Ποδόσφαιρο, μουσική, αρχιτεκτονική, συλλέγω αντίκες, τέχνη, λογοτεχνία.
10. ΒΙΝΥΛΙΟ, ΚΑΣΕΤΑ, CD, MP3 ή WEB STREAMING;
Βινύλιο φυσικά.
11. Η INDIE ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ;
Δεν είμαι σίγουρος τι σημαίνει αυτή η ερώτηση.
12. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ ;
Έχω μερικά: “ όλοι είναι εντάξει, έως ότου δεν είναι”, “μην λες ποτέ σε κάποιον κάτι για κάποιον άλλον, εκτός και εάν δεν σε πειράζει να το μάθει”, “εάν δεν ακούγεται αληθές, το πιο πιθανό είναι, ότι δεν είναι” κλπ, κλπ.


The Bevis Frond
Example 22
(Woronzow – Woo62LP)
bevis frond example 22
Example 22 is psych rock veterans the Bevis Frond’s third album since returning in 2011 after a seven-year hiatus. As with the Frond’s previous two albums, frontman/songwriter Nick Saloman (who founded the group in 1986) is joined by longtime collaborators Paul Simmons (guitar), Adrian Shaw (bass), and Dave Pearce (drums). As to be expected, the album is another sprawling epic stuffed to the gills with eight-minute acid-fried guitar jams and concise, hook-filled three-minute jangly pop songs. As overwhelming as the group’s albums seem, especially when they contain well over a dozen tracks and/or songs with extended lengths (their previous effort, 2013’s double-CD/triple-LP White Numbers, concluded with a 42-minute jam session), they remain pleasant to listen to, thanks to Saloman’s songwriting smarts and guitar prowess. Example 22 features a few extended guitar workouts, but it mostly focuses on the group’s most accessible side, generally consisting of succinct three- or four-minute pop songs. The organ-driven “Hot Sauce or Nothing” finds Saloman at his most Elvis Costello-sounding, while the brief “Winter Breaks” is urgent post-punk reminiscent of the Wipers, one of Saloman’s acknowledged influences. Tracks like “I Blame the Rain” contain muscular, Hendrix-inspired guitar heroics, while “Vital Signs” and “Longships” point toward the group’s mellower folk-rock side. Latter-day Bevis Frond sounds far more polished and hi-fi than the project’s early works, which were primarily recorded by Saloman at home on his four-track, and often indulged in his most meandering tendencies. Example 22 dials back some of the weirdness for a lengthy but approachable set of solid, eclectic psych rock that sounds as fresh yet familiar as any of the Bevis Frond’s other recordings.
(source: AllMusic Review by Paul Simpson)


Share this
Scroll to Top